zaposlimo!
odpiralni čas
RAZPRODAJA e-koles
SURLY KRAMPUS 29+
LEANPAY credit
Nova e-kolesa Crussis 2023
delovno mesto
Razprodaja električnih koles na zalogi popust 15%
Diners Credit Erste Card NA DO 36 OBROKOV
junglenice -25%
SURLY
SUMMIT Leasing Slovenija
bonitetna ocena AA+
SURLY KARATE MONKEY 27,5+
reviews
znižanje cen e-koles iz zaloge 2022 crussis
trgovina@lorbi.si
appointments only
crussis e-bikes
Sale znižanje cen razprodaja celotne zaloge e-koles
prodajalec
FB
nice prices e-bikes
MyBicycleTakesMePlaces

Reklamacije

POSTOPEK REŠEVANJA REKLAMACIJ: Spoštovani kupci. V nadaljnem zapisu najdete informacije o postopku reševanja reklamacij za e-kolesa Crussis  kupljena v naši trgovini Kolesarski Potepuh (podjetje Lorbi d.o.o.). 


  1. POTREBNA DOKUMENTACIJA in OPRAVLJEN OBVEZEN GARANCIJSKI SERVIS: Za uveljavljanje morebitne garancije, je potrebno priložiti originalen račun, ter potrjen garancijski list v katerem je vpisan opravljen obvezen garancijski pregled in servis v roku 3-h mesecev od nakupa.
  2. PRIJAVAE REKLAMACIJ SPREJEMAMO IZKLJUČNO NA E-POŠTNI NASLOV: Zaradi morebitne izgube bistvenih podatkov o posameznih primerih reklamacijskih zahtevkov med telefonskimi razgovori, sprejemamo prijave izključno na elektronsko pošto in sicer na naslov tehnika@lorbi.si. 
  3. POSTOPEK PRIJAVE REKLAMACIJE: Prosimo, da v primeru težav z e-kolesom in vašem mnenju, da gre za reklamacijo, pošljete sporočilo na tehnika@lorbi.si. Zraven prosim priložite originalen račun in potrjen garancijski list v priponki (kot scan ali fotografijo). V nadaljevanju prosim podrobno opišete morebitne težave z e-kolesom ter navedite še vašo GSM številko.
  4. ODGOVOR NA VAŠO PRIJAVO: Tehnični oddelek bo v najkrajšem možnem času preučil vaš primer in vam odgovoril na elektronsko pošto ali pa vas bo tehnik po potrebi kontaktiral na GSM.
  5. POMOČ PRI ODPRAVLJANJU TEŽAV, POZNAVANJE NAVODIL ZA UPORABO (PRI NEUPRAVIČENIH ZAHTEVKIH): Glede na dolgoletne izkušnje pri prodaji e-koles ugotavljamo, da v mnogih primerih, ko želi lastnik e-kolesa uveljavljati garancijo, le ta ni upravičena in je težava pri nepoznavanju delovanja e-kolesa, oz. zaradi pomanjkljivega poznavanja navodil za uporabo. Da bi čim bolj omejlili takšne primere, svetujemo, da najprej natančno preberete navodila za uporabo, saj boste tam najverjetneje že sami našli rešitev. V kolikor ugotovimo, da reklamacija ni upravičena, vam bodo naši tehniki z nasveti poiskusili pomagati odpraviti “težavo”.
  6. OBVEZEN PREGLED E-KOLESA PRED PODAJO STROKOVNEGA MNENJA GLEDE UPRAVIČENOSTI REKLAMACIJE: Ker so predmet reklamacij tehnični izdelki (e-kolesa), vam v večini primerov brez pregleda e-kolesa ne moremo podati mnenja, ali je reklamacija upravičena ali ne. Za podajanje mnenja, je obvezno e-kolo najprej pripeljati k prodajalcu ali na pooblaščeni servis, kjer bodo opravili pregled in podali strokovno mnenje.
  7. UPRAVIČENI REKLAMACIJSKI ZAHTEVKI: V kolikor tehnična služba potrdi reklamacijski zahtevek, bo le-tega skušala rešiti v najkrajšem možnem času. V primeru, da lahko težavo sami, vas bomo o tem obvestili in težavo tudi v najkrajšem možnem času odpravili. V kolikor težave ne moremo odpraviti sami, bomo e-kolo poslali k proizvajalcu na popravilo in vas o tem tudi obvestili. Ponavadi traja približno 2-3 tedne, da pri proizvajalcu odpravijo težavo in e-kolo pošljejo nazaj k prodajalcu ali pooblaščenemu serviserju. Ko se e-kolo vrne iz popravila, vas bomo o tem obvestili in se dogovorili za prevzem. Ob izročitvi e-kolesa vam bomo izročili tudi originalen reklamacijski zapisnik izstavljen s strani proizvajalca. V primeru menjave kakšnega dela, bomo menjavo vpisali v garancijski list in za omenjen del podaljšali garancijo v skladu z zakonodajo.
  8. NEUPRAVIČENI REKLAMACIJSKI ZAHTEVKI: V primeru podanega negativnega mnenja glede reklamacijskega zahtevka s strani prodajalca ali pooblaščenega serviserja, lahko na vašo željo e-kolo pošljemo še na dodatni pregled k proizvajalcu. V primeru, da proizvajalec potrdi mnenje prodajalca in pooblaščenega serviserja ter zavrne reklamacijki zahtevek, nastanejo določeni stroški transporta in pregleda v višini cca 130,00 €, stroške krije kupec.
  9. POMOČ PRI ODPRAVLJANJU TEŽAV: DOMET: Najbolj pogosti primeri neupravičenih reklamacij se nanašajo na domet baterije. Domet, ki ga navaja proizvajalec, velja za optimalne pogoje vožnje na stopnji pomoči 1, na ravnem terenu za osebo težko cca 70kg, v normalnih temperaturah pri primerno napolnjenih pnevmatikah in dobri telesni pripravljenosti. Domet znižujejeo dejavniki kot so višja stopnja pomoči motorja, teža uporabnika, fizična pripravljenost, klanci, zunanja temperatura, tlak v pnevmatikah idr. ODSTRANJEVANJE BATERIJE PRI MODELIH S KAPACITETO 720Wh in 900Wh: Zaradi nadpovprečne kapacitete baterije, so takšne baterije težje in morajo biti dodatno fiksirane v okvirju. Na levi strani okvirja pod baterijo je plastični zatič črne barve (varovalka). Ob odstranjevanju baterije je potrebno najprej ta zatič premakniti navzdol, šele nato pa s ključem odstaniti baterijo. Ob ponovnem vstavljanju baterije, je le-to potrebno najprej vstaviti v okvir, uporabiti manjšo silo da se z klikom baterija zaskoči v okvir, nato pa plastični zatič premakniti v zgornjo pozicijo. ERROR 21 (napaka 21): V primeru, da vam e-sistem na prikazovalniku prikaže “Error 21”, gre najverjetneje za mehansko napako povzročeno s strani lastnika e-kolesa. V tem primeru se je najverjetneje premaknil magnet na naperi zadnjega kolesa in ni povezave med senzorjem hitrosti in krmilnikom. Poravnajte magnet kot je to prikazano v navodilih za uporabo in ponovno vzpostavite povezavo med senzorjem hitrosti in krmilnikom. PREKINJANJE MOTORJA MED VOŽNJO ZARADI NEPRIMERNO IZBRANE PRESTAVE: E-sistem kolesa deljuje le, ko kolesar vrti pedala neprekinjeno. V vsakem trenutku je potrebno glede na teren izbrati primerno prestavo in stopnjo pomoči motorja, v kateri lahko kolesar neprekinjeno obrača pedala. Če kolesar izbere “pretežko prestavo” (manjši zobniki) in prenizko stopnjo pomoči motorja (npr. pred začetkom klanca), morda ne bo imel dovolj moči za neprekinjeno obračanje pedal, posledično lahko delovanje motorja prekinja. VKLOP E-SISTEMA: Ko sistem e-kolesa nekaj časa miruje, se baterija preklopi na funkcijo “sleep” (spanje). Pred vklopom e-sistema na krmilu e-kolesa (upravljalni konzoli), je najprej potrebno na kratko pritisniti gumb na bateriji (da se zasveti LED dioda) in šele nato e-sistem vklopiti na upravljalni konzoli. Ta postopek velja za vsako vklapljanje e-sistema, ko e-kolo nekaj časa ni bilo v uporabi. MEHANSKO OBRABLJENI DELI: Pod garancijo ne spadajo deli e-kolesa, ki so podvrženi obrabi. Med te dele spadajo zavorne obloge, olje v zavorah, žice, pnevmatike, zračnice, gonilo, gonilni ležaji, veriga, ležaji… 
  10.