Pogoji poslovanja

1. Glavne zahteve in osnovni pomen besed

Prodajalec je podjetje Lorbi d.o.o., Cesta Zmage 75, 200 Maribor. Kupec je oseba ali podjetje, ki je s prodajalcem sklenil kupoprodajno pogodbo, ustno ali pisno naročil blago, oziroma ob nakupu prejel od prodajalca račun. Kupec z oddajo naročila, sprejme te prodajalčeve splošne pogoje poslovanja. Kupec in prodajalec sta se dolžna držati splošnih pravil poslovanja. Pogodba o naročilu se hrani na sedežu podjetja in je na voljo samo pooblaščenim uradnim osebam. Kupec ima pravico, da odstopi od pogodbe v roku 14-ih dni od dneva nakupa. Kupec lahko v 30-ih dneh od odstopa pogodbe, vrne nepoškovodano blago na sedež podjetja.

 

2. Naročilo blaga / Sklenitev pogodbe

Izdelke lahko naročite na dva načina:

S klikom na gumb "Potrdi naročilo" se zavezujete k palčilu in prevzemu blaga. Kupec je po Obligacijskem zakoniku dolžan naročen paket prevzeti in zanj plačati odkupnino.

OPIS TEHNIČNIH POSTOPKOV ZA SKLENITEV POGODBE najdete TUKAJ.

  • Naročilo preko telefona: 040 734 174

Če ste morda zainteresirani za nakup katerega od izdelkov, in bi raje kot preko spletne trgovine naročilo oddali preko telefona, prosim pokličite številko 040 734 174.

 

3. Cene in plačilo

Vse cene vsebujejo DDV. Vse cene so izražene v € (EUR). Plačilo je možno na dva načina:

  • Ob prevzemu blaga v gotovini poštnemu uslužbencu.
  • Plačilo po predračunu (pošiljka bo odposlana po prejemu nakazila).
  • Z gotovino ali plačinlnimi karticami v poslovalnici na Cesti Zmage 75 v Mariboru.
  • S plačilnimi karticami Visa, Mastercard
  • Plačilo na obroke s kartico DINERS
  • Plačilo preko Paypal sistema

 

4. Spletne cene:

Cene v spletni trgovini veljajo izključno za spletno trgovino in se lahko razlikujejo od cen v naši maloprodajni trgovini. Pridružujemo si spremembo cen, brez predhodne najave. Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake.

 

5. Plačilo:

Potrebno je izbrati način plačila. Na voljo imate več načinov:

  • Plačilo ob prevzemu v trgovini Kolesarski Potepuh
    Za plačilo spletnega naročila ob prevzemu v naših maloprodajnih poslovalnicah sprejemamo izključno gotovino oz. plačilo po predračunu.
    V kolikor stranka ne more plačati z gotovino, sprejemamo tudi plačilne kartice.
  • Gotovinsko plačilo ob dostavi Pošte Slovenije
    Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi Pošta Slovenije. K poštnini se v primeru gotovinskega plačila ob dostavi zaračuna še enoten znesek odkupnine brez naloga 1,88 € po ceniku Pošte Slovenije d.o.o..
  • Predračun
    Na podlagi vašega naročila, v najkrajšem možnem času prejmete predračun. Tako se izognete plačilu provizije Pošti Slovenije. O plačilu nas obvezno obvestite preko elektronske pošte (trgovina@lorbi.si) saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave.
  • Plačilo z plačilnimi karticami Master card, Visa, Visa electron, cena se poviša za 1,5%, skladno z zaračunano provizijo na POS terminalu/spletnem nakupu. Pri plačilu s karticami BA ali MAESTRO, se cena poviša za 1%, skladno s provizijo na POS terminalu/spletnem nakupu.


  • Plačilona obroke

    V naši trgovini vam nudimo tudi obročno odplačevanje do 36 obrokov s kartico DINERS z oznako DC UV. Preberite NAKUP NA OBROKE.

  • Plačilo s PayPal računom ali kreditnimi karticami preko PayPal sistema

    PayPal je varen in razširjen sistem plačevanja storitev preko interneta. S PayPal-om lahko storitve plačujejo tako posamezniki kakor tudi podjetja. PayPal sistem vam omogoča dve izbiri plačevanje in sicer s PayPal računom ali s kreditno kartico. Preberite PLAČILO PREKO PAYPAL SISTEMA.

  • Plačilo preko sistema Leanpay vam omogoča prijazen način kupovanja na obroke, brez obiska banke in odvečne papirologije. Preberite NAKUP NA OBROKE.


6. Pogoji dostave

Blago, ki je na zalogi, bo dostavljeno najkasneje v 5-ih delovnih dneh od prejema naročila., ter 7-12 dni za dobavljive izdelke, ki jih ni na zalogi. Pri znesku nakupa pod 300,00 €, kupec sam krije poštnino. Poštnina se obračunava po aktualnem ceniku Pošte Slovenije d.o.o. Pri znesku nakupa nad 300,00 €, pa poštnino krije prodajalec.

 

7. Razprodani izdelki

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan in ga trenutno ni na zalogi, zato vas prosimo za razumevanje. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.

 

8. Garancijski pogoji

Če je pošiljka poškodovana, je kupec ni dolžan prevzeti. Če imate v času garancije (pri normalni uporabi in vzdrževanju) povod za reklamacijo, izdelek enostavno pošljite v originalni embalaži in z računom, garancijskim listom in opisom reklamacije nazaj uvozniku. Garancijska doba za vse naše izdelke in klasična kolesa je 12 mesecev ter 24 mesecev za e-kolesa (baterije 12 mesecev). Garancijska doba začne veljati z dnem nakupa izdelka.

Če izdelek ne deluje pravilno ali po Vaših pričakovanjih, nas vedno najprej pokličite na telefonsko številko 040 734 174. Tako se boste izognili nepravilni uporabi in morebitnim poškodbam izdelka. Za vse vrnjene izdelke, kjer se izkaže, da je prišlo do poškodbe zaradi nepravilne oz. neprimerne uporabe, reklamacije ne moremo upoštevati. Kupcu v tem primeru zaračunamo stroške vračila izdelka na njegov naslov. Če kupec takšnega izdelka ne prevzame, ga lahko na našem naslovu prevzame v roku 90 dni. Po preteku tega roka postane izdelek last prodajalca.

V primeru reklamacij, prosim kontaktirajte uvoznika:

Lorbi d.o.o., Cesta Zmage 75, 2000 Maribor

tel: 040 734 174, email: info@lorbi.si.

V primeru obvestila preko e-pošte, prosimo, da pripišete vaše ime, številko računa ter opis okvare.

 

9. Stvarne napake

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebni za njihovo normalno rabo ali promet oziroma kažejo lastnosti, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najpozneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Svoje pravice lahko uveljavljate v največ dveh letih od prevzema izdelka.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Če prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu Lorbi d.o.o. na Cesti Zmasge 75, v Mariboru pisno obvestimo, da je napaka sporna. 

POZOR! Če je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

Spori se rešujejo na pristojnem organu glede na sedež potrošnika.

Obrazec za vračilo izdelka najdete TUKAJ.

 

10. Varovanje podatkov

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega uporabniškega imena in gesla.

 

11. Pritožbe in spori

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in skladno z določbami Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15). Podjetje Lorbi d.o.o. ne priznava nobenega izvensodnega reševalca sporov.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb, ki je na voljo na spletnih straneh je enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

V primeru pritožb nas prosim obvestite na spletno pošto trgovina@lorbi.si ali nas pokličite na gsm 040 734 174.

Spletna povezava do EU platforme za spletno reševanje potrošniških sporov dobite s klikom TUKAJ.

 

12. Pogoji, roki in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga...

... z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz   43.č člena

(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona .

7. odstavek (43.d člen: -) (7) Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

(2) Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

(3) Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena  teči z dnem sklenitve pogodbe.

(4) Pri pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena  teči z dnem sklenitve pogodbe.

(5) Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena  pri teh pogodbah:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

... prenehajo obveznosti strank glede:

  • izpolnjevanja pogodbe ali
  • sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

(2) V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

(3) Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

(4) Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

(5) Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

(6) Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona , razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

(7) Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

(8) Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

(9) Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

(10) Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena  in a43.e člena tega zakona .

 

Obrazec za odstop od pogodbe artikolov je uporabniku na voljo na povezavi VRAČILA ali OBRAZEC.

 

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Lorbi d.o.o., Trgovina Kolesarski Potepuh, Cesta Zmage 75, 2000 Maribor.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email trgovina@lorbi.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen v primeru, da bi kupec pri nakupu uporabil drugi način plačila in izrecno zahteval istega tudi pri vračilu denarja.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika, razen v primeru, da bi kupec pri nakupu uporabil drugi način plačila in izrecno zahteval istega tudi pri vračilu denarja.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

13. Poprodajne storitve / servis

Kupcem nudimo tudi poprodajne storitve in sicer servis koles.